Een nieuwsbrief met gevarieerde inhoud, waarin verschillende onderwerpen de revue passeren, maar ook om voor het eerst melding te maken van onze inspanningen om een nieuw onderkomen te vinden van waaruit we de groei kunnen voortzetten en plannen kunnen realiseren.Ā Ā
Dordogne Frankrijk
De vakantiehuizen vorderen gestaag, het dak ligt bijna op de molen we zijn zelfs begonnen met timmerwerk aan de binnenzijde. Doelstelling is om de huizen in de zomer van 2009 voor het eerst te betrekken en misschien te verhuren. Wie weet gaat dit nog wel gehaald worden ook!Ā
Ā Ā
Nieuwe pand
Omdat ons huidige pand veel te klein is geworden en onvoldoende representatief is, zijn we al enige tijd bezig met het zoeken naar een nieuw pand. Deze zoektocht lijkt nu ten einde te komen. Er gaat geen moment voorbij zonder te denken aan hoe we de huidige activiteiten daar gaan onderbrengen, maar vooral wat we allemaal nog meer en extra kunnen ondernemen. Als het allemaal gaat lukken komen we in het pand van onze dromen, en meer, terecht.Ā Ā In januari hopen we meer zekerheid te krijgen, dan wordt door ons de grootste stap ooit gezet, wat ook eigenlijk een hele logische is.Ā Ā
Ontwikkeling productenĀ Ā
Daarnaast ontwikkelen we voor onszelfĀ Ā en opdrachtgevers allerlei producten; een voetbalspel van plaatmetaal, lampen van oude stropdassenstof, een trap, vitrines voor het Glasmuseum, het decor voor de oudejaarsconference voor Youp van āt Hek en nog veel meer.
Al deze activiteiten worden zonder al te veel moeite door ons team gerealiseerd. Dit alles ondanks de aanhoudende groei die we doormaken. Zelfs de economische crisis heeft tot op heden nog geen roet in het eten gegooid.Ā Op zich voelt dat ook wel weer als verwacht, wij hebben immers wel een transparant product, het is duidelijk door wie, waar en hoe onze spullen gemaakt worden en bovenal: onze producten hebben een reĆ«le prijs.Ā
Ā Ā Ā Ā
De prijzen komen volgens een vaste rekenmethode tot stand en de opslagen zijn relatief laag, dit heeft de afgelopen periode met regelmaat tot discussies geleid.Ā Sommige van onze dealers hebben erop aangedrongen, net als andere ontwerpers, unieke stukken te maken en die vervolgens voor (buiten proportioneel) veel geld te verkopen.Ā De klad lijkt een beetje in het opportunisme te zitten en dat is maar goed ook. Nu maar hopen datĀ Ā onze verkopen blijven zoals nu. November was in elk geval de beste maand ooit!
This post is also available in: EN
« Terug naar blogberichten