Lekker slim en vanaf nu logisch en anders

21-03-2019 in: Actueel

Voor ons is het net als bij elk ander bedrijf heel belangrijk dat mensen onze producten kopen. Daarvoor moeten ze deze producten eerst leren kennen. Al jaren zeg ik dat onze beste reclame is door te vertellen wat we maken. We zijn immers een creatief maakbedrijf, wat eigenlijk heel bijzonder is in tijden waarin arbeid meer en meer naar lagelonenlanden is verplaatst of door computergestuurde machines wordt verricht. Bij ons is dat niet zo. Wij maken alles zelf op best mooie machines maar toch echt met de hand.

De ontwerpen zijn volledig toegespitst op het zo efficiënt mogelijk maken van enkele stuks of kleine aantallen omdat we eenvoudigweg geen grote aantallen verkopen. We maken geen grote aantallen van eenzelfde ontwerp maar juist veel verschillende ontwerpen. Wat dus eigenlijk heel erg dankbaar is om te laten zien.

foto credits: Thomas Mayer

Laatst keek ik  op onze eigen nieuwspagina en opeens viel me iets op: hoe hebben we zo stom kunnen zijn? Hoe ver ik ook terug keek, geen één keer zag ik een bericht waarin een nieuw product exclusief aandacht krijgt. Hoogstens werd er een beursdeelname aangekondigd met bij het bericht een PDF waarin meerdere nieuwe producten te zien zijn.

Dat gaan we dus anders doen. Vanaf nu krijgt elk product of project zijn eigen nieuwsbericht en als u wilt zien wat we de laatste tijd gedaan en gemaakt hebben dan is over een tijdje de nieuwspagina, zoals je zou mogen verwachten, de aangewezen plek om te kijken. En als we hier maar lang genoeg mee doorgaan is over een tijd nieuws oud en is wat we lang geleden hebben gemaakt ook te vinden op de nieuwspagina. Om alvast een beetje een beeld te creëren hebben we een beetje valsgespeeld en met terugwerkende kracht wat nieuws ingevoegd.  

<< terug naar nieuwsoverzicht